tisdag 30 november 2010

Kvinnor

  • Kvinnor får orgasm av att suga kuk.
  • Kvinnor får så lite uppmärksamhet att de fanimej ska vara tacksamma när du kostar på dig att vara generös nog att säga att du skulle vilja penetrera någon av deras kroppsöppningar.
  • Kvinnor tycker om killar som ständigt påpekar hur otroligt sexig alla tjejer på tv är. Då känner hon sig priviligierade eftersom du trots att det finns så mkt snygga kvinnor på tv ändå väljer att se på henne någon gång ibland.
  • Kvinnor pratar om kläder, barn, smink och gråtmilda filmer när de träffas.
  • Kvinnor är bisexuella. Alla är det, man behöver bara tjata tillräckligt länge.
  • Kvinnor tycker att analsex gör ont, men ställer upp på det för att vara till lags.
  • Kvinnor skulle hellre rädda sina skor istället för dig om huset började brinna.
  • Kvinnor tvättar alltid händerna efter att de har onanerat. Och de onanerar till tända ljus efter att de läst en snutt ur Grottbjörnens Folk-serien.
  • Kvinnor fejkar orgasmer. Men inte DIN kvinna.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen bilderna du gjort, de är störtsköna, kul blogg!

    SvaraRadera
  2. Danke danke. Jag har så dålig koll på upphovsrätten så jag tycker inte att det är värt att chansa, så jag gör mina egna bilder, hehe.

    SvaraRadera