måndag 14 februari 2011

Alla fakking hjärtans dag

Ja, bortsett från att det är en jävla humbughögtidsdag och jag ämnar att anamma internationella steak and bj-day den 14 mars, så är det väl fint att folk vill rå om varandra lite extra.
Men sköt det hemma förfan! Idag fotade jag de här äckliga studenterna som bokstavligt talat slickade varandras tonsiller på bussen.
Det här ser förvisso oskyldigt ut, men man såg verkligen roterande tungor och saliv och allt anant äckel som hör till hångel. Jag hoppades att de skulle märka det så jag kunde säga "Är det ok att jag fotar eller vill ni ha lite betalt för er orala lilla show?" men de märkte det inte. (Känner ni igen dom så hälsa från mig att dom är äckliga små ******)

Det är fan inte ok. Förspel får man väl sköta inom hemmets x antal väggar.
Jag är inte avundsjuk. Fast jag vet att ni tror det. Jag har aldrig varit något fan av att råhångla in public. Det kan vara ursäktligt på krogen eller på en nattbuss på väg därifrån, men i största allmänhet - näääääää.
Pussar, kyssar, ja. Men inte hångel.

En gång på en långfärdsbuss var det ett par som satt snett framför mig som verkligen hade kommit igång och det var smask slibb klafs och han gnuggade frenetiskt hennes skrev. Det gick liksom inte att låtsas som om dom inte fanns. Så då lutade jag mig fram och frågade om det var ok att jag tittade på eller om de sålde nån form av biljetter.

Bitterfitta - javisst!

1 kommentar:

  1. jag tror det där är en sorts läggning vissa har : att de har hetaste hånglet/sexet när de har publik.
    men jag vill, liksom du Stalin, slippa se = bli indragen i deras sexliv

    SvaraRadera