onsdag 14 september 2011

Just when you think you're out...

Jubel och glädjeyra!

Nu är jag åter i bloggosfären, eller vad ungdomarna nu kallar det.
Anledningen till att jag inte bloggat något på mkt mkt länge är att jag fick nån slags blackout och glömde bort vilken användarmail jag hade reggat mig med här. Det visade sig vara en mailadress som jag aldrig använder längre. Så kan det gå.

Men nu kan jag åter förgylla era dystra dagar medelst välformulerat trams ackompanjerat av lustiga bilder.

Dock har jag lite väl mkt att göra just nu.
Deadline på jobbet (ja, jag har ett jobb numera - i snickeriet där jag arbetstränade) och scenkläder till polare som ska iväg på turné på fredag.

Min mor har fått en hund och jag har fått en lägenhet och slipper bo på gatan.
Det är schnauzern som mor haft som daghund i 6 år som nu är VÅR och lyan fick jag via bostadsförmedlingen när jag fick anställning. I precis det område jag längtat till i 5 års tid.
Life is good, over all.





Ett litet shout out till Rapeboy också, som gång på gång visar sig vara en tämligen extraordinär människa och vilken livet vore en smula mindre lockande variabel.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar