tisdag 20 september 2011

En samling dumma och mer eller mindre lustiga mail

Mycket har man sett och ibland blir jag trött.
Njut nu av dessa mästerverk.

03.36 2011-08-16 skrev idiot1:
hej pa dig..Drömtjejen

du har jatte sexyga krpps.

vill gerna dominera dig.
jag bli katt nar jag titta po ditt bild.
jag ska knulla din munen forst om jag for?
jag ska spruta po ditt fina rov.
kram.
---------------------

16.17 2011-09-19 skrev idiot2:
Tänk dig en chattfantasi (inget annat!) där du kommer till ett hotellrum, du blir tillsagd att ta av dig allt utom underkläder o ställa dig mitt på golvet med dina händer knäppta bakom nacken.............hur känns den tanken......?

Jag: Det känns ungefär som att du är en tönt.
Hejdå.
---------------------

08.13 2011-02-24 skrev IdiotTJEJ(förmodligen egentligen en man):
hej sugen o komma på sex fest

Jag: Jomen visst.
Klart jag hänger på en främmande människa som registrerat sig just idag, som bara har ett par bilder på sig och sedan ett gäng bilder tagna från porrsajter.
Det verkar både seriöst och pålitligt, eller hur?
--------------------


Gooood stuff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar