söndag 16 januari 2011

Skelett i kroggarderoben

Häromsistens gick jag på krogen. Den gamla invanda, bekväma, som jag alltid går till.
Om man alltid går till samma ställe så kommer man förr eller senare att träffa på nåt gammalt ragg.

Så det gjorde jag. Och jag blev så otroligt förvirrad och kunde inte lista ut hur man lämpligen bör bete sig i en sån situation. Lämna utrymme åt honom att ragga, med den fördelen att jag kan göra dito, eller blir det en repris? Borde jag bara låtsas som om vi knappt känner varandra?
Jaja, vi pratade en hel del, för det är en trevlig kille, må ni tro, och kvällen avlöpte som så att jag gick till nattbussen, ensam och kåt, medan han drog på efterfest med sina polare och några brudar.
Nästa gång ska jag nog göra lite annorlunda.

Vid nattbussen träffade jag dock min granne (den enda av dom jag inte avskyr) och hans polare och bussresan blev tämligen trevlig.
Med tanke på att gossarna pussades med varandra i utbyte mot en cigg, hade kvällen kunnat avslutats mycket intressant om jag hade haft mutor.

Dagen efter ägnades åt att surfa fransk (välspelad! har ni hört på maken?!) bögporr.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar att se pojkar pussas och ligga med varandra! Dock föraktar jag killar som tänder på att se tjejer ligga med varann. Dubbelmoral? Jodå.

    SvaraRadera
  2. Hehe, man får ha dubbelmoral, bara man är öppen med det.
    Jag tex tycker att alla i hela världen, i synnerhet dejter, kk, vad man nu vill kalla det, bara ska vilja ligga med mig. Men jag får såklart ligga med alla jag vill.

    SvaraRadera