måndag 6 december 2010

Snopp på grisrygg

Man kan odla ett öra på ryggen på en råtta.
Vad är det då som hindrar att man odlar en kuk på ryggen på en gris?

Såvitt jag vet finns idag inget fullgott alternativ för kvinnor som vill göra en könskorrigeringsoperation.
Man kan få ett penisliknande bihang utan känsel i, man kan tydligen heller inte kissa med den utan urinröret sitter under på något vis. Alltså just for show. Eller så kan man få en pytteliten snopp med känsel, som man kan pissa med. Den är dock så liten att det knappt går att ha penetrativt sex med den. Men det går det inte med den andra heller, den är bara slak.
Kanske finns ytterligare alternativ. Jag har hört något om någon slags pump som kan få till ett stånd på den förstnämnda varianten. Men jag är inte helt insatt.

Så jag undrar helt enkelt om man inte skulle kunna odla en kuk till de som vill ha.
Nog för att jag är en smula tveksam till genteknik över huvud taget, men det lär ju utvecklas mer och mer, så jag hoppas att de kommer på något liknande mitt förslag. Fast transpersoner står väl inte högt på listan hos....någon verkar det som. Inte ens i gayvärlden. Tyvärr.

2 kommentarer:

  1. jag är övertygad om att det enbart handlar om vilja hos läkare och forskare : INGEN ska kunna begävas med Den Heliga Kuken utom dem som Moder Natur välsignat med nåden att rent biologiskt födas in i det manliga könet

    SvaraRadera
  2. Oh, har du hittat hit också =0)
    Ja, hur svårt kan det vara egentligen...att få fram en fungerande kuk.

    SvaraRadera