onsdag 29 december 2010

Modebloggande

Eftersom jag i största möjliga mån strävar efter att vara som alla andra, så har jag nu gett vika för modebloggandet. SÅ jag börjar med att lägga upp bilder på gårdagens utfitta och den jag bar i förrgår. Jag tycker att det är viktigt att variera sin klädsel. Jag låter aldrig någon se mig i exakt samma utfitta två gånger.








Blåbyxorna är från Fristads och sweatshirten är en gåva. Den svarta hellånga ullkappan är av märket Hettermarks och inhandlad på Axelssons. Den lila respektive röda t-shirten är förmodligen något kvarglömt från nån gammal pojkvän, de svarta byxorna är från okänt håll - av dålig kvalitet kan tilläggas - och skorna är av märket És, inhandlade på Tradera för 57kr plus frakt.

2 kommentarer:

  1. Ullkappan är sååå chick!!!

    SvaraRadera
  2. Visst ÄR den.
    Faktum är att jag köpt en snarlik från samma ställe, då den gamla börjar avlida.
    Autisten i mig vill ha en EXAKT likadan kappa....men det får jag inte. För den finns inte.

    SvaraRadera