söndag 26 december 2010

Dildos

Jag roade mig lite med att surfa omkring och titta på sexleksaker på onlinebutiker.
Något jag alltid slås av är hur otroligt fåniga de är. Ungefär som att sex är något så pinsamt att man till varje pris måste låtsas som om det egentligen är en gigantisk......intefan vet jag...rosa krita man har i byrålådan.

Helst ska dildos tydligen vara rosa, turkosblå eller lila. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, men jo, i valet mellan en hudfärgad "realistisk" dildo (Hur de nu kan vara realistiska när de har ett roterande huvud i 5 olika steg och dessutom kan sättas fast på badrumsväggen med en sugpropp.) och en lila väljer jag den lila alla gånger. Jag älskar lila.
Men hur som helst. Den ska vara formad som ett djur också. Delfin eller kanin eller tom humla eller katt. Jag tänker alltid att det måste kännas underligt att använda en sån.
"Ta ett djupt andetag, kaninen, för nu kommer du inte att se ytan på ett bra tag."
Stackarna.



En annan sak. Dildos med pung. Vad är grejen med det?
Kommentera om du har något vettigt svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar