onsdag 22 december 2010

Lucka 22, 23, 24

Kära kamrater, och andra. Så som seden bjuder går färden idag till fjärran land där det skola ätas revbensspjäll och brända mandlar så det står härliga till. Då detta är ett land ur sagorna finns där såklart ingen bredbandsuppkoppling. Inget modem heller för den delen. (Finns det fortf?) Så därför ger jag er nu 3 luckor på en gång.
Om ni vill dra ut lite på det goda kan ni ju titta på den första bilden idag, den andra imorgon och den tredje på julafton. Men ni gör såklart som ni vill. Det var bara en liten rekommendation. Lyssna inte på mig inte. Vad vet lilla jag...

Here goes:

Bakom luckan den tjugoandra
Är ett gäng som hata de som invandra
Med julen som ursäkt har de ett fasligt jäkt
Att producera rasistiska Politiskt Inkorrekt (nej, jag tänker fanimej inte länka)
Bak tjugotredje luckan får kungen en bok
På titeln blir han inte klok
Men när Silvia får se hans gåva
Får han veta, det vill jag lova



Tjugofjärde luckan - äntligen julaftonskväll
Far är full, mor ska ge honom smäll
Om du ej idkat bögknackning, massmord, en våldtäkt eller två
Kanske en klapp från tomten du kan få
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar